Intervju: Ivana Jovanović
Posle mnogo “trial” bendova, napokon se pojavilo osveženje kako za naše uši, tako i za oči. Umetnost u zvuku i u vizualu – to je Buč Kesidi. Ne sumnjamo da ste dosad čuli za popularni dvojac iz Pančeva, a verovatno ste ostali zapanjeni njihovom moći komuniciranja sa masom i iskrenošću. Fantastična pripovedačka moć, energija koja pokreće slušaočevo telo, tako da “đuskanje zaista pomogne”, uz prstohvat drskosti, senzualnosti i poetičnosti, doveo je ovaj bend na sam vrh.
Kako je biti bend koji
trenutno redefniše i pomera pravila današnje produkcije?
Jako je lep osećaj kada
radiš na nečemu i to onda bude prepoznato. Drago nam je ako smo uspeli da
pomerimo pravila domaće muzičke produkcije jer mislimo da uveliko kaska za
svetom i da je bilo krajnje vreme da neko to uradi.
Ono što radite, pokreće
slušaočevo telo. Čini se da imate potpunu kontrolu nad muzikom, vizuelnim
predstavama, i da znate u kom pravcu se krećete. Kako izgleda taj stvaralački
proces?
Počinjemo od pisanja
pesme, napravimo neki kostur teksta i muzike i strukture pesme (aranžmana).
Nakon toga ide dodavanje instrumenata koje uglavnom ide spontano, po osećaju,
nekom padne nešto na pamet, i tako sloj po sloj se sve slaže preko toga, da bi
se na kraju dobila seksi torta za slušaočevo telo. Mi znamo otprilike
šta želimo, i zvučno i vizuelno, ali na kraju veoma talentovani ljudi sa kojima
radimo na spotovima, u studiju i na koncertima pomognu oko skidanja viškova i
dodavanja višnjica na vrhu, tako da to na kraju stvarno bude proizvod na koji smo svi
ponosni.
Senzualnost i drskost je
upakovana u vašu pripovedačku moć. Posebno je zanimljiv ženski lik u samim
pesama. Da li su devojke danas same, pomalo izgubljenje, da im čak ni “đuskanje
ne pomaže”? Kako ih vidite?
I devojke i momci su malo izgubljeni između Instagrama i pravog sveta. Žele sve što vide na internetu - srećne veze, zabavu
i lud provod, ali tamo nije prikazan ceo put do toga, već samo krajnji proizvod, i onda sve to izgleda nedostižno. Svi traže prečice i jure tu sreću
navrat-nanos, a istina je da će doći u svoje vreme.
Napeta,
nostalgična, opijena i poletna atmosfera kluba je tu uz većinu pesama. Emocija je
sirova i snažna. Da li je to falilo modernoj pop muzici, a da je konačno došlo
sa vama? Da li laki bitovi ubijaju današnju muziku?
Falilo je, nisu krivi
laki bitovi nego muzika napisana bez mnogo truda i želje da nešto konkretno i
iskreno iskomunicira sa publikom. Publika to naravno oseti i oseća se
potcenjeno, neshvaćeno, zanemareno.
Mnogo pažnje je
posvećeno spotovima. U čemu se ogleda njihov značaj za vas i odakle potiče
inspiracija?
Inspiracija potiče delom iz muzike i osećaja
koje hoćemo da prenesemo samom pesmom, a zatim se uključuju ljudi koji hoće da
rade sa nama spot, na prvom mestu reditelji i snimatelji, onda oni uključuju
svoju inspiraciju i svoje ideje. Zatim tu dolaze i glumci, producenti,
kostimografi, scenografi, i onda kada se svi okupimo na jednom mestu, svi ti
spotovi lako izlaze iz zajedničkog rada i međusobne ljubavi.
Šta možemo da očekujemo još od popularnog dvojca u narednom
periodu?
#insp. #umetnost i kultura
Нема коментара:
Постави коментар