Parlez-vous de la mode? • Moda Market - od vizije do ostvarenja

Autor: Milica Golubović

She who believes, achieves - Kristina Bogdanović, devojka koja je još kao devojčica znala da želi „kancelariju sa dugačkim stolom, na čijem će čelu sedeti svakog jutra“. Danas je ta devojčica sa snovima odrasla u mladu ženu sa vizijom i ambicijom da uradi nešto važno, da se vrati u svoju zemlju, i uspela je! Ovom prilikom vam prestavljamo Moda Market, prvi e-commerce sajt na Balkanu čiji je osnovni fokus otkrivanje novih brendova i njihovo uvođenje na modno tržište.


Platforma Moda Market polako osvaja garderobere domaće javnosti. Sjajan koncept ispiriše i otkriva manje poznate dizajnere, akcenat je na kvalitetu, jedinstvenosti i istančanom stilu. Koliko je važna održivost brenda da bi postao deo Moda Market porodice?

Volim vredne i snalažljive ljude, tako da prvo volim da upoznam osobu koja stoji iza brenda, jer smatram da svaki kreator zaslužuje šansu da ispriča svoju priču. Takođe, saradnju smatram uspešnom kada su svi zadovoljni, a to može da bude slučaj samo kada se ispoštuje vizija koju osnivač ima za svoj brend. Tako da odgovor na pitanje jeste da mi je pored kvaliteta bitno da svaki brend koji se prodaje na Moda Market-u ima viziju, kao i radne navike koji će im omogućiti realizaciju te vizije.

Koje je tvoje viđenje uticaja fast fashion-a na modnu kulturu i kupovne navike potrošača, i da li postoji rivalitet između fast fashion i statement brendova, ili su oni namenjeni različitoj modnoj publici?

Smatram da je tržište dovoljno veliko i da ima mesta za svakoga. Mnogo je važno da brend od samog starta ustanovi svoju ciljnu grupu, i da smisli način kako da im se obraća. To zna da bude veoma težak zadatak za statement brendove čije su cene prozivoda malo veće, jer ta cena mora da se opravda u svakom segmentu - počevši od samog kvaliteta proizvoda, pa do prezentacije, pakovanja, itd. Rivalitet između fast fashion i statement brendova ne vidim, jer se publika, kao i psihologija kupca pri kupovini veoma razlikuje.
 
S obzirom da Moda Market funkcioniše kao prvi e-commerce sajt za modne dizajnere sa Balkana, da li si osećala zabrinutost zbog (ne)razvijenosti kulture online kupovine na Balkanu?

Istina jeste da dosta kasnimo po pitanju online trgovine na Balkanu, jer u drugim zemljama u Evropi je to već odavno svakodnevna praksa. Ljudi na Balkanu su po prirodi dosta skeptični, ali da sam imala zabrinutost - nikada! Mislim da Balkan polako prelazi na online, i meni je drago što smo ja i Moda Market deo ovog novog vremena koji dolazi.


Imajući u vidu da imaš višegodišnje inostrano iskustvo, šta te je podstaklo da pokreneš posao u Srbiji?

Srbija je moj dom i mesto gde svi moji voljeni žive. Beograd je grad koji mi je pružio najlepše uspomene i gde sam se formirala kao osoba. Pitanje nikada nije bilo da li ću se vratiti u Srbiju, nego kada. Naše tržište je veoma specifično, ali takođe i veoma interesantno. Mnogo toga što u inostranstvu ima, kod nas jos uvek nema, i mislim da je vreme da se to promeni. Svi mi mlađi koji smo imali tu privilegiju da živimo u inostranstvu, rekla bih da imamo dužnost da donosemo nešto novo i sveže na naše prostore, jer kako će Srbija da izgleda za 10 godina, potpuno zavisi od nas. 
 
Gledajući u budućnost, koji bi bio koncept fashion showroom-a Moda Market-a?

Plan jeste da se u narednih godinu dana otvori i Moda Market showroom jer smo moj tim i ja svesni koliko ženama znači da imaju tu mogućnost da probaju stvari, s obzirom na to da ne stoji svaki model i svaki materijal svakoj ženi isto. Showroom će biti samo još jedan od inovativnih načina kako da poboljšamo prodajno iskustvo nasih kupaca. Pripreme su u toku, i nadamo se da ćemo do sledećeg leta otvoriti njegova vrata. 
 
Na kraju dana, kada se pogase svetla, spakuju fotoaparati, utihnu modne piste, zaključaju studiji, ko je Kristina Bogdanović, devojčica koja želi „kancelariju sa dugačkim stolom, na čijem će čelu svakog jutra ona da sedi“?

Ne znam da li bi se moji bivši složili sa ovom rečenicom, ali Kristina je jedna veoma jednostavna devojka (smeh). Volim da „sanjam otvorenih očiju“, i smatram za sebe da sam veoma vredna. Ništa mi u životu nije bilo pruženona zlatnom tanjiru“, i volim da se borim za svoje snove i svoje voljene. Za tim dugačkim stolom bih volela da jednog dana sede svi moji saradnici koji znaju šta doprinose tom stolu i da se svaki od njih oseća cenjenim


#insp. #moda 

Нема коментара:

Постави коментар