Vodeći mediji, influenseri i poznate
ličnosti su pre neko veče imali priliku da prisustvuju ekskluzivnom, intimnom
događaju u okviru Nedelje mode u Njujorku, u organizaciji kompanije Samsung
i vrhunskog modnog brenda Thom Browne. Razlog za ovo okupljanje, u možda
neobičnom spoju tehnologije i visoke mode, bilo je predstavljanje nove
edicije Galaxy Z Flip sklopivog telefona, u bojama karakterističnim za
čuvenog njujorškog dizajnera.
Tom Braun je u svetu poznat kao
dizajner koji je promenio i osavremenio uniformu današnjice - muško odelo.
Preispitujući tradicionalne proporcije, Braunov dizajn dosledno prenosi pravi
američki senzibilitet, ukorenjen u kvalitetnoj izradi i preciznim krojevima.
Njegov zaštitni znak su konceptualne revije, koje privlače pažnju širom sveta,
zbog provokativnih i dramatičnih tema i postavki, a najnovija saradnja sa
Samsungom nije ništa drugačija.
U cilju proslavljanja početka ove
nesvakidašnje kolaboracije, gosti su prisustvovali i uživali u live
performansu, nakon čega su mogli da i sami isprobaju ovu modnu ikonu među
telefonima za sezonu 2020/2021. Po uzoru na uređaj u čiju čast je i
organizovan, događaj je bio savršena kombinacija visoke mode i tehnoloških
inovacija, predstavljajući vanvremenski stil i vrhunsku kreativnost oba brenda.
Galaxy Z Flip Thom Browne Edition stvoren je za one koji se ne plaše
da istupe i budu drugačiji – kao i za one koji žele da tehnologija koju koriste
ostavlja isti utisak kao i njihova garderoba. U centru pažnje su štrafte u
beloj, crvenoj i teget boji, prepoznatljive za brend Thom Browne, na modernoj
šljunak sivoj osnovi. Sav kvalitet i inovativne funkcije Galaxy Z Flip su i
dalje prisutne, a uređaj dolazi u pakovanju sa specijalno dizajniranim Galaxy
Buds+ slušalicama i pametnim satom Galaxy Watch Active2.
Ograničene količine Galaxy Z Flip
Thom Browne Edition telefona biće dostupne za naručivanje na odabranim
tržištima, počevši od 14. februara.
O
Tomu Braunu
Braun
je započeo svoj biznis 2001. godine - sa pet odela, u malom studiju „po
narudžbini“ u njujorškom naselju West Village. Tokom narednih godina, širio je
svoj uticaj, praveći ready-to-wear i kolekcije aksesoara, kako za muškarce
(2003), tako i za žene (2011). Njegov brend je trenutno dostupan u više od 300
vodećih robnih kuća i specijalizovanih butika širom 40 zemalja, kao i u 31
zvaničnih flegšip prodavnica u Njujorku, Londonu, Milanu, Tokiju, Hong Kongu,
Pekingu, Šangaju i Seulu.
Нема коментара:
Постави коментар